Recenze: znemecka.eu

Zdravím, letošní Black Friday jsem byl odhodlán ustát bez otevření peněženky. Co se ale dalo dělat, když Google zlevnil jejich Home mini (na toto zařízení bude recenze snad brzy). Problém se ukázal v tom, že Google Store (oficiální prodejní kanál Googlu) je u nás stále nedostupný. Nabízí se možnost nákupu v Německu a nějak to sem dostat. K tomu nám právě pomůže dnes recenzovaná služba.
Photo by Clem Onojeghuo on Unsplash
Znemecka.eu je principiálně jednoduchá služba. Chcete si objednat něco z německého eshopu a ten nemá dovoz do ČR? Chtělo by to tedy nějakého kamaráda u našich západních sousedů, který by vám zásilku přeposlal. Znemecka.eu to umí.

Na webových stránkách si založíte účet. K němu automaticky dostanete vlastní "německou adresu" (předpokládám, že je to adresa nějakého skladu). Když si tedy objednáváte něco na německých stránkách, tak jednoduše zadáte přidělenou adresu i s vaším unikátním ID. Podle tohoto ID vás pak znenecka.eu rozpozná a přepošle balík na vaši adresu u nás.

Samotný proces je hodně automatizovaný. Když máte zvolenou možnost automatického přeposílání, tak se ani nemusíte o nic starat a jen vám chodí emaily o stavu vaší zásilky. Vše je extra rychlé. V poledne jsem dostal zprávu, že zásilka byla přijata a za dvě hodiny už byla zase vyslána dál. Všechno je tedy pěkně plynulé a prodloužení cesty zásilky je tak o den, maximálně o dva.
Photo by Mathyas Kurmann on Unsplash
Malý kaz na kráse je to, že předem nevíte, kolik bude celé přeposlání stát. K dispozici je přehledný ceník, ale v něm jsou jen orientační ceny, takže se může stát, že realita se může  lišit. V mém případě jsem podle ceníku odhadoval tak 120 Kč. Poslal jsem tedy předem 150 Kč, aby byla rezerva. Nakonec to bylo 148 Kč za přeposlání zásilky do 2 kg. Zbylé 2 koruny mi zbyly na mém znemecka.eu účtu v podobě "kreditů" a mohu je použít příště. Kdybyste chtěli "přeplatek" zpět, tak si lze požádat o jeho vrácení. Nakonec ani peněžní stránka není problém.
Souhrnně tedy můžu říct, že služba znemecka.eu mě potěšila svojí jednoduchostí a přehledností. Takto by to mělo vypadat u všech přepravních společností.

Komentáře

  1. Díky za tip, vůbec jsem o téhle službě nevěděla a to mám produkty Německa ráda kvůli jejich kvalitě. Ať už je to jídlo, kosmetika nebo produkty pro děti. Koukala jsem, že je možné po EU posilat balíky i takhle. Ale zatím nemám vyzkoušeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač a taky děkuji za tip, třeba někdy využiju 🙂

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mobilní recenze: Oneplus 5

Terapie, ať lépe mi je #7 (24. 4.)